Jak nakupovat
Vážení zákazníci,
zboží z naší nabídky si můžete pohodlně objednat přímo z domova nebo kanceláře v našem internetovém obchodě. Veškeré zboží se snažíme podrobně popisovat, uvést určení produktu, případně i postup měření a technickou specifikaci.
Jednotlivé kategorie jsme pro vás rozdělili tak, aby pro vás bylo nakupování co nejvíce přehledné.
Krok 1 - Nákup - vložení zboží do košíku
Při procházení kategorií vyberete produkt, který chcete zakoupit, zadáte počet k objednání a vložení do košíku provedete stisknutím tlačítka "Do košíku". V pravém horním rohu a pod levým menu se vám zobrazí cena objednaného zboží s možností přejít k dokončení objednávky.
Položky nákupu můžete z košíku také odebrerat. Stačí objednat nulový počet u mazaného produktu.
Krok 2 - Pokladna - kontrola objednaných produktů, zadání kontaktních údajů
Po vložení zboží do košíku se vám v levém menu zobrazí možnost přechodu na dokončení objednávky. Stejnou funkci má tlačítko "Objednat >" v přehledu objednávky v pravém horním rohu. Po klepnutí na tuto volbu se vám objeví podrobný přehled objednávky. Zde máte poslední možnost změnit počty objednávaných produktů. Poté prosím do objednávkového formuláře vyplňte vaše kontaktní údaje, proveďte souhlas s nákupním řádem a stiskněte tlačítko "Přejít na kontrolu údajů před odesláním objednávky >".
Krok 3 - Kontrola - kontrola zadaných údajů před odesláním
Důkladně, prosím, proveďte kontrolu všech zadaných údajů, abychom se vyhnuli vzájemným nedorozuměním, zaslání zboží na špatnou adresu a podobně. Je-li vše v pořádku, stiskněte tlačítko "Dokončit a odeslat objednávku >". Tím dojde k okamžitému odeslání vaší objednávky.
Krok 4 - Dokončení - Informace o odeslané objednávce
Na této stránce se objeví informace o úspěšném odeslání objednávky a přehled všech údajů, které jste před odesláním zkontrolovali. Kopii odeslané objednávky vám obratem zašleme na vámi zadanou e-mailovou adresu.
Pokud vám e-mail s kopií objednávky nedorazil, kontaktujte nás, rádi vám ho zašleme znovu. Důvodů, proč vám kopie nedorazila může být několik:
- e-mail mohl skončit ve schránce se SPAMem - pokud takovou filtraci ve svém e-mailovém účtu používáte, prohlédněte tuto schránku
- zadali jste špatnou e-mailovou adresu - většinou za to může mírná nepozornost - překlep v e-mailové adrese, používání diakritiky apod.
- e-mail mohl být zahozen vaším hlavním e-mailovým serverem ještě před tím, než doputoval do vaší schránky - v takovém případě požádejte správce hlavního e-mailového serveru, zda by mohl zřídit nápravu
Zásilka bude doručena na vámi uvedenou adresu (zásilkovou službu provozujeme zatím v České republice a i na Slovensku). V den doručení zásilky vás bude pracovník zásilkové společnosti telefonicky kontaktovat. Pokud se tak nestane, napište nám prosím e-mail, budeme se snažit tuto službu zlepšit.
Ve většině případů se dodací lhůty pohybují v rozmezí 1 - 2 dny, první den vaši objednávku zpracujeme, druhý den balík posíláme a třetí den je doručen na vaši adresu.
Cenu přepravy naleznete v obchodních podmínkách.